FAQ

Co vlastně dělá správce nemovitostí?

Jednoduše všechny činnosti, které jsou zapotřebí k tomu, aby bylo o byt i nájemníka postaráno a vám přicházel pasivní příjem. Najdeme vám vhodného nájemníka, připravíme nájemní smlouvu, kontrolujeme nájemníka v průběhu, opravíme v bytě, co je potřeba a dle dohody s vámi, když nájemník neplatí, postaráme se o jeho vystěhování a najdeme co nejrychleji nového.

Když vám předám nemovitost do správy, co se po mně jako majiteli bude chtít?

V podstatě jen klíče od vašeho bytu a váš kontakt. Rádi také uslyšíme vaše představy a očekávání.

Kolik stojí vaše služba? Nezruinuje mě to?

O svůj rozpočet se určitě obávat nemusíte. Najdeme cestu, aby byly všechny strany spokojené.

Pronajímám byt a nejsem spokojený s nájemníky. Mohu se vám ozvat?

Ano, bereme do správy i již pronajaté byty a o problematického nájemníka se postaráme. Narovnáme stav, pomůžeme s nastavením pravidel a plateb, uzdravíme celý proces pronajímání vaší nemovitosti.

Nájemník přestal platit a já nevím, co s tím. Pomůžete mi?

Ano, vymáhání dlužného nájemného provádíme běžně a tuto nepříjemnost vyřešíme za vás. Samozřejmě záleží na okolnostech a respektování práva. Ozvěte se nám raději co nejdříve, při vymáhání hraje roli každý den.

Nájemník mi zdemolovat byt. Co mám dělat? Umíte to řešit?

Ano, s takovými situacemi si samozřejmě poradíme.

Budete mě průběžně informovat, co se s mým bytem děje?

Majitele obvykle informujeme o důležitých záležitostech nebo pokud je potřeba vaše rozhodnutí. S některými majiteli jsme si vybudovali vzájemnou důvěru a informujeme je pouze o zásadních záležitostech, které mají vliv na výnosnost nemovitostí. Pokud máte zájem o jiný způsob, samozřejmě se můžeme domluvit individuálně.

Vlastním pouze jeden investiční byt. Nejsem pro vás moc malá ryba?

Surely you're not. We manage dozens of such solo apartments.

Naše firma poptává služby facility managementu. V čem se na vás můžeme obrátit?

Pokud potřebujete pokrýt jednorázové či dlouhodobé činnosti, které váš údržbář či facility manager nedělá, obraťte se na nás, ať je to prakticky cokoliv. Zajistíme výmalbu, údržbu budov, zahradnické práce, rekonstrukce a desítky dalších aktivit.

Můj nájemník je cizinec a já neumím žádný jazyk. Co s tím?

Žádný problém. Mluvíme anglicky, rusky a maďarsky. Pronajímali jsme již zhruba 60 národnostem a vždy jsme se domluvili.

Co když se v mém pronajatém bytě stane něco v noci? Mám to řešit já, nebo vy?

Všechno zajistíme my, ať je den, nebo noc. Nabízíme havarijní službu a jsme schopni přijet 24/7. Nájemník obvykle nemá kontakt na vlastníka bytu, ale na nás – právě z těchto důvodů, aby volal jen nám.

Přestěhoval jsem se do zahraničí, ale mám v Brně pořád investiční byty.

Byty neprodávejte, byla by to škoda. Nastavíme systém tak, aby pro vás bylo vše transparentní a fungovalo i bez vaší fyzické přitomnosti. Poradíme vám, jak na daně. Běžně takto spolupracujeme s klienty z Německa, Francie i USA. To samé platí pro klienty v rámci České republiky, kteří se přestěhovali do jiných krajů. Nemusíte trávit čas dojížděním, o vše se postaráme za vás.

Máte dotaz? Dejte nám vědět.

Zanechte na sebe kontakt, ozveme se Vám.

Vytvořit jiný kód
Odeslat

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ALMA property s.r.o., sídlem Jedovnická 2347/6, Líšeň, 628 00 Brno, IČO 29228760, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.

Zavolejte na

+420 603 214 805

Jsme k dispozici každý den od 8:00 do 16:30 hodin. V urgentním případě volejte kdykoliv.

Adresa

ALMA property s.r.o.
Jedovnická 2347/6
628 00 Brno

Sociální sítě

Facebook

Instagram

LinkedIn

Top